Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av nathalie wadelius - 16 oktober 2012 09:46

behöver skriva av mig lite, 


allt tar tid, men vet bara inte hur jag ska behandla allt. det tar på min krafter åh jag lovar det gör det! 

ibland har männsikor de jobbigt, men jag är en människa som alltid har någon som jag går igenom, alltid något jag måste kämpa för.. åh tillslut har man inte den kraften längre.. att man försöker få folk förstå hur jävla dåligt man faktiskt mår, haha ingen förstår.. de enda som förstår mig lite är mina underbara killar! asså dom vet exakt hur dom ska få en tjej att kämpa mer å orka alla dagar.. förutom en,, han tror att han bara ska säga att man ser bra ut, vafan tror han?  skit samma.. 

många frågar mig hur jag mår, åh till vissa säger jag att jag faktiskt mår skit, men till andra leker jag som om att allt är perfekt å inga problem! haha kan inte sitta här å bara deppa det går håller inte.. får la ta de som de bästa när de kommer.. bara skit..   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards