Direktlänk till inlägg 26 april 2012

HAR DU NÅGON GÅNG HATAT NÅGON SÅ MYCKET SÅ DU ÅNGRAT ATT DU EN GÅNG ÄLSKAT DEN?

Av nathalie wadelius - 26 april 2012 22:27

i think people should mind their own fucking business' lil wayne.


sitter i sängen har precis haft panik. sagt till min äckel till far att jag inte längre älskar honom.. japp, har aldrig sagt att jag älskar mitt liv? .. annars har allt varit okej, gjorde ett engelsk np idag, gick la som vanligt på alla prov, IG ?  har verkligen inte ork för skolan,  allt suger just nu.. ont i hela kroppen, mår dåligt fysiskt och psykiskt.. har simmat 1km med bina och olivia, helt okej. men dagen var ju inte slut, vem visste att det skulle gå såhär? iaf ska kolla film och hoppas på att få sova.. det är la bara att tagga engelska np imorgon oxå (uppsats)..



 - 

Ett leende betyder inte alltid att du är glad utan att du är stark nog att le fast det gör ont.  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie wadelius - 22 oktober 2012 14:04

   

Av nathalie wadelius - 19 oktober 2012 08:25


Godmorgon dådå!  sitter i skolan och har livsmedel eller hygien, vettfan.. är med här iaf! igår hade jag världens tråkigaste dag, var inte iskolan, sa till mamma att jag var ledig men till skolan var jag sjuk.. HAHA bra dag.. har inte kunnat sova p...

Av nathalie wadelius - 16 oktober 2012 09:46


behöver skriva av mig lite,    allt tar tid, men vet bara inte hur jag ska behandla allt. det tar på min krafter åh jag lovar det gör det!  ibland har männsikor de jobbigt, men jag är en människa som alltid har någon som jag går igenom, alltid ...

Av nathalie wadelius - 15 oktober 2012 11:18

har engelska, helt ok sitter bara här så det är lugnt! har äntligen fått jobb, hamen .. sportbaren inne i ge-kås typ vid damkläderna och allt dedär, as nice! jobbade första helgen, kan ju säga ändå att de tar kål på mig, 9 - 5 inte så långt pass men ...

Av nathalie wadelius - 9 oktober 2012 10:04


tjosan. sitter i skolan som vanligt i detta liv.. fan de enda man gör är fan att gå till skolan..  iaf, mår la sådär, kan säga att det har varit bättre och varit värre, men det är första gången jag känner att jag har sabbat något riktigt viktigt fö...

Ovido - Quiz & Flashcards