Alla inlägg under januari 2012

Av nathalie wadelius - 29 januari 2012 20:00

Somehow, this time, I'm ripping apart.

har varit lite upptagen den sista, har inte haft värken tid, internet eller nått.. har flyttat äntligen oh skolan är i full gång! 

annars är allt ganska ok, denna veckan blir det lite saknad oh full pluggning. måste plugga stenhårt även ifall jag har några läxor så måste jag göra allt som kan höja mina betyg! imorgon har jag med olivia till varberg oh kolla lite, sen ska jag nog bara vara hemma oh plugga.. zandra fyller år på fredag så lördag blire fest, helt ok faktiskt! så det är la bara att man taggar denna veckan! (y.. 

nu sitter jag hemma hos pamela oh hon pillar lite i mitt hår så jag passade på att uppdatera lite! 



 

Av nathalie wadelius - 24 januari 2012 20:35

VALT LINJE..

varit iskolan idag, fick välja linje till gymnasiet! oh herregud har aldrig varit så nervös oh har aldrig haft så svårt att välja nått.. men jag valde det iaf,, resturang & livsmedel ps.. hängde med linnea hem tillsammans med bina! tog lite kort så dom finns på facebook! nu ska jag ut med min hund oh sen fortsätta med musiken! :) puss 

 



Av nathalie wadelius - 23 januari 2012 18:41

BEFINNER MIG I ÅNGERSTERN.

sitter i sängen med datan i knät, det är galet imorgon ska vi välja till gymnasiett! har så sjukt stor ångest! tänk om jag väljer fel eller inte ens kommer in, galet! 



Av nathalie wadelius - 22 januari 2012 21:09

WITH EVERY HEARTBEAT,

sitter i soffan oh ja kollar på wallander! har varit hemma hela dagen, känner mig mycket bättre ikroppen förutom ryggen, de är verkligen något fel! har dippat grönsaker oh ätit chockladpudding med pappa idag! lite smått feta men det har man rätt i en sånhär tråkig söndag! 2 dagar kvar får vi oss på att tänka till gymnasievalen.. fyfan vi ska välja på tisdag, det är hemskt, riktigt jävla hemsk! :(. nu fortsätter jag med wallander oh paprika! 


söt grabb!

 

Av nathalie wadelius - 22 januari 2012 12:33

INGEN OK MORGON HÄR INTE,

har precis vaknat, KAN JU FÖR FAN INTE ENS GÅ UPP UR MIN SÄNG, :(  . tänkte att jag skulle te stallet idag ju och städa och fixa lite med hans saker, men aa! jävligt skoj när jag knapp kan gå, så det blir la att bara ligga hemma och försöka att städa lite, - rakade mina ben i fredags så lyckades jag att skära mig, ohh kan svära på att det känns, typ helt köttigt! :( 


 

Av nathalie wadelius - 21 januari 2012 23:27

LET IT SNOW LET IT SNOW.

sitter hemma hos pamela med felicia oh kollar på skräckfilmer! great, har precis varit ute med pam,oliver oh zafer, sen kom fille! ähm, idag fyller mamma år så grattis år henne! idag har det inte hänt så mycket, varit oh ridit gubben, fick la sådär, var verkligen svin halt! hatar snön! gillar inte det alls, fyy! :(  igår köpte jag ett par nya ridskor. kanske inte dom bästa skorna för detta läget! men iaf. ganska snygga oh ganska sköna! nu blir det ännu mer skräck! puss! 


     

Av nathalie wadelius - 21 januari 2012 09:48

Ja, då ska han skjutas på en skottkärra fram!

sitter hemma oh ska snart iväg till stallet, skulle egentligen med olle till hennes häst men kunde inte eftersom att ulla ville att jag skulle dit idag! oh sedan ska jag nog iväg, men iaf. vaknar med världens västa träningsvärk + ryggen så det kanske inte är den bästa dagen att rida på, men det ska gå endå! hört att jag är envis så, HAHAHAHAHAH.. igår var jag iskolan som vanligt, ganska soft fredag endå, ehm sen stack jag med bina,matilda,lina, olivia oh zandra till ge-kås oh tog en räkmacka! mums! senså stack jag till stallet med carolina oh ryktade pojkarna eftersom att det var för mörkt för att rida. så vi tog en mysig stund i stallet med dom istället. ehm sen stack jag hem oh var sjukt jävla orolig för ett par helt underbara killar! men så fick jag reda på att dom var hemma sen, så blev la lugnare av det, efter det var jag ute med olivia, matilda oh lina och gick en runda! duktiga tjejer! sen drog jag matilda oh olle hem till olle oh åt tårta eftersom att hennes lillebror isak fyllde år! great! sen satt vi la där en dra stund sen var det dax att dra hem oh kolla film o sova!. nu ska jag göra mig i ordning till stallet, puss! 



bättre kalas kläder får man söka efter, använd google! 

 

Av nathalie wadelius - 19 januari 2012 22:31

precis hem kommen, har varit med pamela oh fille kollat på '' the descent '' ganska ok faktiskt! sen kollade vi en liten snutt på ''rec 2'' nu blir det någon bra och rolig film och sen godnatt! 


det finns vänskap som är bra, men ingen vänskap som är tillräcklig för att slå våran, Linnea Bengtsson  <3

jag är ganska fula men det får man vara en helt ok torsdag! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards