Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av nathalie wadelius - 9 oktober 2012 10:04

tjosan. sitter i skolan som vanligt i detta liv.. fan de enda man gör är fan att gå till skolan.. 

iaf, mår la sådär, kan säga att det har varit bättre och varit värre, men det är första gången jag känner att jag har sabbat något riktigt viktigt för mig, en vänskap, å vi stod varandra ändå rätt så nära du an inte säga något annat.. underbart att ha dig vid sin sida.. men nu vet jag itne riktigt vart jag har dig, å det suger!  när jag försöker förklara mig och hit o dit så kan du inte riktigt vara seriös, de är sådär.. men alla har de inte lätt.. varför må bra, hahaha exakt.. kan säga att jag har verkligen underbara vänner, ett speciellt tack till alexis, daniel å evelina, ni är grymma... åh har rent ut sagt fått mig på fötterna igen.. känns som om jag inte göra något vettigt, har bara fuckat allt ihop nu.. typ '' sårar mig själv '' därför jag inte äter,, mår inte bra på det sättet, åh äter jag något så äter jag inte något på en eller två dagar.. kämpar som fan med detta.. ahhh skit i de nu.. nu ska jag klaga på andra. HAHHAHAHAHA 


åh herregud va jag tycker synd om vissa folk, hahahhaaha.. ni som tror er, då snackar vi verkligen om att dom är ''bäst'' och hej så snygg jag är, här kommer jag så flytta på dig,  hur mår du? aw va synd att ag mår bättre än dig...visst att man även måste vara oseriös ibland å skämta om nästan vad man vill.. men är de någon som söker efter att vara seriös., så går gränsen.. 

woooh,, that was deep, that was deep!  haha. 


puss  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards