Alla inlägg under mars 2012

Av nathalie wadelius - 27 mars 2012 22:08

tack för tiden som varit, jag tappade känslorna, men du är värd det bästa,  adam! <3

Av nathalie wadelius - 27 mars 2012 17:06

UPPDATERING ?

aah sshhooo, ett bra tagsen, jotack! har inte haft någon tid eller ork alls.. men allt är la bra med mig, lever även ibland när jag verkligen inte har lust med det! har ganska mycket i skolan men det klarar la jag! ehm mamma kommer hem på måndag, så jävla underbart, saknar dig mami!.. va har hänt? eehm har tagit bort min tandställning, äntligen! så nu sitter jag med en jävla bettskena, gött! kanske klipper mig ikväll, har ju trotts allt färgat håret oh plattar de och grejar ganska ofta med det så det är galet slitet nu.. klippa av en del kan behövas, :(  sitter oh lyssar på en grymt bra kille, han har gjort ett par låtar, grym är du! länkar sedan.. imorgon ska jag troligen hem till bina och jobba upp till klasspengar, HUR FAN KAN MAN? äckligt... fyfan.. 

iaf nu ska jag lyssna klart åh sen blir det säkert one tree hill o sen kanske kanske klippa! 



länkar en av dom bästa låtarna med Marcus rodin, du är grym! <3

http://www.youtube.com/watch?v=4xuiuFyw74w


-



Av nathalie wadelius - 20 mars 2012 18:24

I ALLA KRIG. 

varit i skolan haft en ganska bra dag faktiskt bortsätt att jag har slagit i naveln flera gång och vaknade några gånger inatt av att jag låg på magen, inte lika bra! men annars funkar allt som det ska.. Bina drog med mig hem efterskolan, chillade lite sådär kollade på film, HAHHAH råka somna men det behövde jag verkligen efter så som vi har pluggat nu! :( engelska prov imorgon, hur fan ska detta gå? :( .. ska snart ta en dusch å sen blir det säkert att laga lite go mat, sen tv eller plugga ännu mer.. sen får vi la vänta tills Big Brother börjar! shooooooman 


 

Av nathalie wadelius - 19 mars 2012 21:43

ENSAM I NATT.  :( 


komsikomsi

 

Av nathalie wadelius - 18 mars 2012 19:29
TOP OF THE WORLD! 
har precis tagit en varm dusch, fan så underbart! idag, vafan har hänt? inte ett jävla piss, varit lite smått bakis, städat, tvättat,
varit hos anna o kollat film.. eller aa, somnade typ efter 15 minuter, tur att man hade hyrt dom i 3dagar, MEHEHEH.. 
gosat riktigt mycket med favoriten själv, majken! (L .. ska snart blåsa håret och sen sätta mig och läsa någon idrottsläxa? hmm.. 
sen kommer carolina och håller min sällskap inatt! blir la att köra lite moppe med, äger utan att ens ha körkort! just sayin'' 
 
 
   
Av nathalie wadelius - 16 mars 2012 16:58

RUBRIKEN STÄMMER LA IN. 

varit i skolan idag som vanligt, gick faktiskt riktigt fort idag.. är la bara för man längtade framåt! vart helt okej i skolan, hade språk utan lärare, HELT OK.. idrott, kul att man hade styrketest så man kommer att ha träningsvärk, great! iaf.. efterskolan drog jag hem o bytte byxor sen åkte jag och min faster anna till varberg, G punkten, JAG HAR HÅL I NAVELN!! gick fan bättre än va jag trodde, efter som typ alla har skrämt upp mig.. men nu sitter jag här i soffan och är svin trött! funderar starkt på att sova en stund! imorgon blir det stor städning hela dagen, sen taggar vi 16års fest! :) wiiee 

 

Av nathalie wadelius - 13 mars 2012 08:34

TAKE ON ME, TAKE ON ME, TAKE ME ON!

sitter i skolan och har so, har precis typ gjort en planering typ.. ska snart på något möte med någon annika, vettfan va det handlar om men blir säkert bra! ikväll ska flickorna komma te mig och mysa lite å maybe sova över, å onsdag är vi lediga å då ska vi plugga! har NO np tror jag..sen kommer nog adam te mig! myys! RAAAAAAAAAASSSTTT!! 


 

Av nathalie wadelius - 11 mars 2012 14:59

You’ll never be unforgivable.

har precis städat ihop allt sen igår, var en helt ok kväll igår ändå.. kollade på melodifestivalen tillsammans med matilda och olivia, olle stannade kvar å sov tillsammans med mig, kändes bra att inte sova ensam! :) Loreen som vann, hiss eller diss? tror faktiskt det blir diss, Danny kunde mycket lika gärna vunnit istället! men men, ska nog snart dra iväg och rida tillsammans med carolina, får la se hur det blir! är över lycklig över att det inte är någon jävla snö kvar! eller jo men inte på vägarna! så nu kan man äntligen känna vår känslan igen! får la ta och klä mig! uppdaterar säkert senare! :)




you make my day

 
 
 

 

Ovido - Quiz & Flashcards