Alla inlägg under september 2012

Av nathalie wadelius - 24 september 2012 13:26

sitter någonstans iskolan och softar med evelina medans dom andra iklassen har matteprov! helt ok ifall jag ska va ärlig.. 

blir inget långt inlägg men bättre än inget.. hahahhaha. allt bra men mig, ahh för fan.. hahahaha.. kyss 

Av nathalie wadelius - 11 september 2012 13:49

hänger i skolan o bah softar.. verkligen inte har engelska och som vanligt fattar jag verkligen inget! jävligt skoj.. 

har äntligen börjat med mina ppiller! hoppas verkligen att denna veckan går fort.. trodde verkligen att det skulle vara soft i början på gymnasiet, men nefan plugg hela tiden, åh jävligt skoj att sitta å läsa å plugga på rasterna, yee! det är la bäst för mig att jag börjar hänga med på lektionen.. puss 


 

Av nathalie wadelius - 7 september 2012 08:17

sitter i skolan och har hygien, jävligt skoj! är fan helt slut, har inte gjort något ansträngt på hela veckan men är la död för jag lever. hahah.. ah bra! men äntligen fredag, va händer i helgen? själv ska man vara barnvakt hela helgen, soft! nje.. 

får la ta och göra något nu.. höres 

Ovido - Quiz & Flashcards