Alla inlägg under april 2012

Av nathalie wadelius - 26 april 2012 22:27

i think people should mind their own fucking business' lil wayne.


sitter i sängen har precis haft panik. sagt till min äckel till far att jag inte längre älskar honom.. japp, har aldrig sagt att jag älskar mitt liv? .. annars har allt varit okej, gjorde ett engelsk np idag, gick la som vanligt på alla prov, IG ?  har verkligen inte ork för skolan,  allt suger just nu.. ont i hela kroppen, mår dåligt fysiskt och psykiskt.. har simmat 1km med bina och olivia, helt okej. men dagen var ju inte slut, vem visste att det skulle gå såhär? iaf ska kolla film och hoppas på att få sova.. det är la bara att tagga engelska np imorgon oxå (uppsats)..



 - 

Ett leende betyder inte alltid att du är glad utan att du är stark nog att le fast det gör ont.  






Av nathalie wadelius - 22 april 2012 19:23

GRATTIS TILL MIG. 

har inte suttit här på ett tag, har haft en liten pause, har verkligen inte tid med blogg ibland.. det har inte hänt så värst mycket, full gång i skolan, ligger på som aldrig förr, :/ hahha.. igår drack jag med lina,matilda och olle, firade la mig kan man la säga? :) hade det faktiskt ganska bra.. fyller år idag, 16år ojojoj! :) - valborg om en typ vecka! fyfan va härligt! (y 



- måste känna helt och samla mord, för detta jag vill säga kan vara något som kan sätta sina spår! 


    

Av nathalie wadelius - 9 april 2012 21:00

I DON'T WANT TO BE.

ett ganska bra tagsen skulle jag tro, har fan inte orkat eller brytt mig.. va har hänt då? ehm påsk.. lov, ahja..

har gjort lagom mycket med prov, läxor som bara fan.. men har iaf klarat mig bra i skolan, sista veckan här nu, har gått galet snabbt, torsdag - söp och umgick med galet bra personer! guld!! fredags - söp ännu mer, umgick med oxå helt ok personer, nått hände i fredags så jag fick grymt ont i ryggen, åkte hem ifrån älvsered vid halv 4 på natten typ, lördagen har inte ute alls på hela dagen, fan va ont jag har haft, lördag satt la inne som vanligt.. igår syrran kom, åt tacos å hade lite mysigt, vafan hänt idag då? syrran åkt hem,  degat totalt i sängen, kollar lite häst prylar, men hittade la inte så mycket, har precis kollat på '' allt för min syster'' fan va jag lipar, har nog aldrig lipat så mycket som jag gör i denna filmen, uusch! bilder som visar min start på lovet..


         


Av nathalie wadelius - 1 april 2012 09:51

MAMMA ÄR HEMMA! 

mamma kom hem igår vid 10 någon gång på kvällen, 3 veckor i spanien kan jag ju säga satt sina spår.. :( vill oxå vara brun och fin, men självklart att jag var tvungen att stanna hemma för alla prov! ' fittskola!..  men iaf, ligger  isängen vafan gör jag uppe såhär tidigt på en söndag? :( får la ta en runda till stallet sen kanske, great! nu one tree hill och hoppas på att aldrig mer vakna.. (y 


 

Ovido - Quiz & Flashcards