Alla inlägg under augusti 2011

Av nathalie wadelius - 30 augusti 2011 13:47

heejjsan! sitter helt själv i gammas uppehållsrum, och slickar på mina bröst, nej haha skoja.. :D dom andra har språk.. min eller våran grupps lärare var tvungen att sticka.. och jag fattar inte att jag inte gå hem men vet inte om jag får det heller :D hhehe. aja. allt är annars lungt. ska hem å sova hade jag tänkt kan behövas! typ i 2345567 timmar.. hehehhe. sååå myyssiiggtt ! men nu ska jag ta mina saker och gå hem tror jag fakiskt eller vänta på min kära lina sega celander... neeessh palla.. 

får bli en bild och sen ta ifrån fb och hem å götta mig.. YEESSS. <3 pussssss

 

ehehe   

Av nathalie wadelius - 29 augusti 2011 14:04

tjeenniiixx någon dag sen jag satt här kanske.. äähm aa :s har inte alls haft tid och inte haft så mycket att snacka om heller, helt seg.. sitter i uppehållsrummet och det suger GET balle för jag hatar alla småungar i gamma.... fUCK YAAA . 

ahahaha aja, ska snart ha engelska.. mmh aja gick ganska bra faktiskt med förhöret :D hehehe har köpt ganska mycket nya kläder ganska GÖTT! hahaha.. men nu så har jag tydligen fått en ny vän... som försöker ta mig på brösten när han skulle putta mig.. LYCKAD ... hahehhehe aaajjjaaa.. har inte tid att sitta här längre, ska ut å snacka med mina favorit vänner........................ hahah aja, pusss 

Av nathalie wadelius - 24 augusti 2011 10:21

Tisdag : en sådär dag.. idrott som jag ägde på, mat som sög balle, drar ifrån skolan vid 1 för att ta bussen med pamela te falkenberg, jag ska till tandläkaren vid 15,20.. vi kommer dit vid 2 kanske, går till vårdcentralen, men nehe där skulle jag inte vara.. går & går & går, hittar verkligen inte tandläkarhuset som jag ska till, frågar typ överallt men till slut så hittar vi det.. sitter i väntrummet och väntar i 20 minuter kanske, sen får jag äntligen komma in, tog kort, och lite pill å vipps så hade jag tandställning. ;o jaja, tänkte det är fan bra, så får jag lite finare tänder :) meeeeeeenn fan va ont jag har.. har fan typ sovit 1 timma inatt, haft riktigt ont.. varm som fan.. så det lättade ju inte på trycket.. imorse va jag svin hungri, men vafan jag kan knappt äta något. får äta yorgut och sån skit. gör ju även ont när jag dricker.. så idag har jag jääävligt ont.. har ju tandställningen bakom tänderna på insidan, FAST men gör så förbannat ont, men ett + i kanten för att den inte syns :) får se om jag kan äta skolmaten, tror det är typ spagetti, så det borde gå bra, måste ju fan äta nått. kan inte leva på tom mage :) ihih .. jaja, får la fortsätta med no:n efter som vi har myyyycckeet med det.. 

puuuuuuuuuuuuuuuusss 

Av nathalie wadelius - 22 augusti 2011 13:41

att ni bara orkar att sitta å räkna matte hela jävla dagen? tar aldrig eran lust slut eller? orkar fan inte sitta å räkna i knappt 10 minuter för fan.. bara en kvar av denna lektionen, sen har vi min favorit lektion or NOT, Engelska, jävligt skott. 

hm. iaf idag ska jag nog dra hem efterskolan tror jag.. ligga å dega lite, kan ju alltid behövas, har inte varit så jätte social idag med mobilen, hoppas det inte skadar någon :) hehe. har haft jävligt mycket å gör just denna dagen.. ajja, det dör vi inte för.. imorgon är det tisdag ... YIIPPE, eller nått i den stilen, får gå ifrån skolan någon gång i morgon för jag ska ta bussen med pamela till falkenberg för hon är så gullig och följer med mig till tandläkaren.. kulkul... får la se om jag ska ha tandställning. men vet ju aldrig, sen är det alltid finare och något extra att ha rakare tänder. :) aaha, får la gå till engelskan nu.. höres.. puss

Av nathalie wadelius - 22 augusti 2011 08:36

din äckliga fitta, hur fan kan du helt plötsligt bli vän med henne? ååh bästavänner nu eller. jävla äckel, du vänder henne emot mig, jävligt moget.. jag är så jävla trött på dig, hur fan kunde jag ge dig en till chans? jävla subba.. du hjälper inte precis dig själv med det, + att du tror att du är så jävla snygg, kollar dig i spegeln hela tiden, så sjukt äcklig.. alltid lika besviken på dej! 

Av nathalie wadelius - 21 augusti 2011 13:01

heeej! fan va trött man är... har sovit hemma hos pammii. haft riktigt mysigt! haft riktigt skoj, skrattat åt de saker man annars aldrig skrattar åt. :)

just nu. ligger jag i pamela säng å bloggar å tittar fb och så självklart har musik på högsta volym, :) å pamii sminkar sig.. ska nog sen till mammas jobb å käka vofflor,  om  vi känner suget.. skola imorgon, lite segt men men, jag klara la det ändå :) 

bara jag har ett bra humör :D hehehe.. ey, har ju pengar på mobilen, bara att smsa :) mhehehhe, guuuuuuuuuud va jag saknar min lilla carolina widmark.. sötisen.. 

iaf, jag älskar majken..<3 :)  

Av nathalie wadelius - 19 augusti 2011 15:00

troooooooooooooooooor fan jag är kär, eller iaf kåt.. AHAHAHAHAHAHAHAH, nej jag skojar, vafan tror ni om mig.. :s halåå elleeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!  ;o

iaf, idag är det FREDAG, och det blir INGEN buss till VARBERG, för PAMELA är SEG och det REGNAR som bara FAN, det är INTE kul.. det suger kims KUK. :D mehahah. 

jaja, det är la vanligt att skylla på killars kukar? eller gör ni inte det? ;s hahahahha skiiiittt, min mens är sen.. hade mensverk men ingen mens.. :s GRAVID? 

hehe! som vanligt är jag med pamela, hehe, sitter i hennes extremt fina kök, :E mmh ORGASM.. SNNAARRTT kommer FILLEBANAN SOM HAR CHOCKLAD PÅ SIG OCH ÄR VARM! :E deeee....niii killar :) aAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, pamela är la för söt.. :$ grr.  ne sluta nu... va seriös.. hahah ne de kan jag inte... ska nog ner te GE-KÅS MED SEN, :) hihiih, köpa lite sockar, kanske troser, och kanske en tröja,, :) ihihi 

kanske en sjal med om jag hittar någon bra, :) ihih och snygg då... JAAAAHHHAAA

sitter och snackar med sveriges segaste person.. IGUESS, finns nog ingen segare iaf, :p raauuwwrr. ööhhhm.. sorry men jag är som jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D 


   lina celander, du är verkligen min största del av skatten i mitt liv, jag har många små skatter, men du är den största, jag älskar verkligen att ha dig i mitt liv, du är en av mina bästa bästa vänner, vet inte vad jag hade gjort utan dej min del av orkan, jag älskar dig, <3

Av nathalie wadelius - 18 augusti 2011 18:33

heeej alla extremt fula & äckliga idioter, FAAAN va arg jag är.. 

eller iaf jävligt besviken, gå fan inte till mig å snacka om henne när du sedan är BÄSTAVÄN med henne, jävla idiot, trodde fan jag kunde lita på allt de du sa, men fan varför ska jag tro sånt.. faaaaaaaaaaaaaan.. ah iaf om du läser detta så vet du att det är dig allt handlar om... :s 

iaf, idag har jag varit iskolan och haft en ganska bra dag.. haft musik, kan ju säga att jag säger på att spela gitar,, de är nog fan mitt nya liv. :) mehehehe! 

liina Celander sötnosen är så jävla lyckad,, tappar sin iphone4 i golvet och hela skärmen är knäckt.. BRA BABE.. nu sitter jag med pamela, har varit med lina & pamiii å fikat inne på ge-kås, alltid lika fet, sen var vi inne på Guld&Silver för att kolla på ringar & navelsmycken, hittade två som dom köpte varsin, jävligt gulliga :)

lite seg för att jag inte har de.. men men är man fet så är man, å då passar det inte! ska snart hem iguess, innan mamma sticker å jobbar natt som ni särket ville veta, imorgon TAGGAR VI FREDAG, TAGGAR VARBERG MED SYSTER PAMMIII.. 

shhoopppaa, sedan hem å kanske ta ett glas vem vet,, ;) iaf, har fått 3 nya personer i apel,, en i min klass som heter Elin, och gått på söder,, en i Pamiiis klass som har gått ner en klass som kommer ifrån Vessige eller nått, Gustav.. sen en i 9B, låång, och kommer typ i från göteborg, HEJHEJ simon. VÄLKOMNA! :D ..

aja, är riktigt besviken på dej.. 


det är skrattretande så besviken jag är..   


 

Ovido - Quiz & Flashcards