Alla inlägg under november 2011

Av nathalie wadelius - 30 november 2011 10:16

SOM LEVANDE BEVIS.

ligger hemma isängen en morgon som denna.. har världens jobbigaste mensvärk som drabbar min rygg. så fick stanna hemma! 

ska passa på att städa och duscha och sånt om jag nu orkar med det, iaf igår körde jag carro till älvsered skulle egentligen vara barnvakt men så blev det inte, så stack hem till Marcus och träffade Daniel och dom, Trevligt! sen körde jag hem, det var svin kallt med moppen! men faktiskt stolt över mig själv! mhehe.. så kollade jag oh carro slut på en Beck film! sen sög... MEHEHEHEH.. 

nu ska jag sova lite mer . eller iaf försöka! kyss 


Linus, <3













http://www.youtube.com/watch?v=bsp4ddabUpQ&feature=related




























Av nathalie wadelius - 28 november 2011 22:47

ULTRA!

fick tillbaks våra läsförståelse och uppsats prov och tro vad ni vill men fick fan G på dom! great! men....

ligger hemma i sängen har typ precis lagt mig. skulle snacka med pojkvännen min men kim hans bögvän kom så vi var tvungna att lägga på men skulle snacka sen, om jag inte somnar :) men iaf idag gick jag hem en timmar tidigare bara för jag hade så '' ont i huvudet '' hhhehe.. noot! så skolkade typ den sista timmen, så hängde med pamela hem till henne och åt lite smått sen softade vi ganska hårt. sen mötte vi oliver hennes pojkvän sen kollade vi på '' bad teatcher'' faktiskt riktigt go film de. sen höll dom på som att dom inte hade träffats på typ 1 år men älskade varandra endå lika mycket, hahaha asså.. saknar min, men nu ska jag fatta nått och läsa lite sen får jag la se om det blir nått snack med linus.. kyss


 

Av nathalie wadelius - 27 november 2011 21:14

ligger isängen och ska snart sova iguess. har varit en ganska lugn dag, städat små pluggat och lagat mat till mamma och pappa, gick faktiskt ganska bra, Ganska! varit i varberg en snabbis med faster och köpt lite smått onördiga saker. det bästa man kan göra! sen såg vi på film någon små rysare '' I julias ögon'' eller nått sånt där, de var ju verkligen nte den bästa film jag köpt. uusshh ..imorgon är det en hel jävla vecka framför mig som jag inte alls vet hur de kommer att bli, :/ taggar inte ett piss.. men men ser fram emot helgen, inte för att jag vet vad som händer men det blir särket bra. annars är det la bara att ta en öl så blir la allt bättre? precis duschat så får la fixa lite in för imorgon och sånt. sedan blir det one tree hill sista skivan av säsong 4.. kyss! 



jag älskar dig linus, <3

Av nathalie wadelius - 26 november 2011 23:38

SAMLAR KRAFT.

sitter hemma hos pamela har tagit lite fula kort och flumat sönder oss, känns det som | är helt slut.. 

imorgon är det första advent och då blir det att stor städa och plocka fram lite mys. sen kanske det blir att träffa pojkvännen,  

får la snart dra mig hemåt och kolla på one tree hill, kommer att somna påvägen hem, kan nästan svära på. men 076-8050639 om ni vill nått, kyss!


 

Av nathalie wadelius - 26 november 2011 20:12

Minns du tiden då man var liten?
Då skitsnack inte fanns.
Kärlek var en puss på kinden.
Höjden av smärta var när barbie tappa benet eller när bilens hjul försvann.
Värsta gråten var när man ramla och skrapa upp knäet.
Största rädslan var monstret under sängen.

Nu finns nästan bara skitsnack som vardagssnacket.
Kärlek förändras till en stor lek.
Smärta är när du skär dig i handleden.
Värsta gråten är när den du mest älskar över något annat sårar dig.
Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig åter få dom.



 

Av nathalie wadelius - 26 november 2011 14:25

Kom precis hem ifrån stan, har varit med älsklingen, åkte till honom igår med någon random buss 23´00 :s, mihihiih.. 

sen myste vi lite sådär gran, sen somna vi som vanligt typ vid 7 imorse men men, fick dra ifrån honom vid 12 elelr nått där, anna hämtade mig vid willys, stack in te stan och kollade lite nice sen drog vi till jysk sen till donken blev en cola där. :$ 

och nu sitter jag hemma hos pamela och ska kolla på någon tecknad ''bilar 2'' uppdaterar någon annan gång, kyss!

Av nathalie wadelius - 24 november 2011 11:36

sitter i soffan och har musiklekion just nu. har haft 2 no lektioner, 2 musiklektioner. snart mat och sen so.. trevlig dag.. 

sen utvecklingssamtal sen kommer älsklingen och oskar! blir la att jag sitter och luffar lite fult sådär på gatan. 

<3 


 

Av nathalie wadelius - 21 november 2011 23:04

hatar dig.... har  älskat dig i 5 år, men sen fatta jag hur du fungerar.. 


gå och dö ....a





 

Ovido - Quiz & Flashcards