Alla inlägg under oktober 2011

Av nathalie wadelius - 30 oktober 2011 23:19

VILL BARA FÅ NÅ DINA LÄPPAR.

kom precis hem, varit hemma hos pamela med felicia och kollat på lite skräck, mysig kväll. idag har det varit ganska konstigt har en mega skum känsla imagen, vet inte riktigt vad jag vill, men tror det kallas kärlek? vågar man tro? 

men iaf.. hahahha.. idag har jag fan stor städat i mitt rum, behövdes verkligen nu har jag iaf lite kläder eftersom att jag tvättade! härligt natta, go on.. är så sinnes taggar för imorgon, vi kommer ha det riktigt jävla bra brudarna.. 

sen någon gång ska jag upp te länghem ( borås ) för att träffa min kära syster och andra! och sedan inann helgen hoppas jag för att träffa en super go person! men nu ska jag kolla varför majken skäller? :o HAHAHA.  mitt liv äger. 


 

Av nathalie wadelius - 30 oktober 2011 00:47

MYSIG KVÄLL.

kom precis hem har varit ute med pamela, oliver och andreas och då lina en typ kvart, åkte 4hjuling med oliver hade riktigt kul, bröt min nagel så har svin ont just nu.. men haft en riktigt skön kväll men dom goa. hade på ett vis velat varit någon annan stans men men.. tidigare idag har jag varit och hjälpt till med att sätta upp tapeter och typ designa så det var la lite skoj..  imorgon måste jag sova ut och städa, tagga lite, duscha, fixa mig, åh förbereda :) för på måndag åker vi för att se en av mina favoriter, Rihanna i malmö LIVE men några av sveriges skönaste b-ruda.. pamela lilla syster och Felica gosan.. så nu ska jag checka fb och typ sätta på One tree hill och mysa ner i sängen och sedan somna särket, är det nått så har jag faktiskt fyllt på pengar på mobilen, ses bitches.                                                                                                                                                                                                                                                  

ser ut som om jag inte har några bröst, men kan trösta er med att jag faktiskt har d :$  














Av nathalie wadelius - 28 oktober 2011 16:38

Det är nog lättare att se det vi vill ha, än att söka efter sanningen.


fredag idag, fett soft. ligger hemma isängen har precis vaknat, så nu ligger jag här och myser med en cola! (y 

funderar på att städa, kan liksom behövas men orkar verkligen inte, men vi får se.. 

nu är d lov och d känns riktigt fint.. äähm idag har jag varit i skolan och luffat,  och fått spel på en b-rund i klassen, herregud. jag och lina får skiten för att vi kom typ 3 minuter för sent för vi kom inte ihåg att vi började 10 över, och läraren får typ spelet, men sen när hon kommer in fem över halv och bara börjar med : är dennis här. ? både jag och lina ba : Nej och vi har lektion bitch.. 

hon gick ut igen och då sa jag te läraren att det är sjukt lågt att hon bara får komma in och sedan gå igen.. herregud ibland får man ett spel som man inte alltid vill spela! men men så är det.. och vill man ändra på det så är det bara att göra de! make it! 

nu ska jag iaf fortstätta med att mysa så får jag se hur det blir ikväll och i helgen..  KYSS


låt inte skit förstör er vänskap.   

Av nathalie wadelius - 28 oktober 2011 00:27

the kids want techno..

It's alright, You're ready for the night..

ligger hemma isängen och myser lite med majken. har varit i skolan idag å hänkade med pamela hem efter skolfan. fredag nu fan, äntligen lov, kan verkligen behövas så mycket som jag har varit med nu på sistone. kom på nu att matilda och bina kommer hem imon fan, åh har saknat dom så sjukt mycket, får la se om jag kan träffa dom på söndag eller någon gång på lovet.. har lite lust å fest ihelgen men får hur d blir med allt,kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra. men det tar vi då, d är ju inte precis svårt att fixa ihop några! men ska snart bestämma vad jag ska ha på mig så jag hinner att duscha imorgon, äähm.. nu ska jag snart sätta på One tree hill å slagga, blir alltid lika sent för mig på kvällarna.. fan om jag ska se klart ett avsnitt av oth så är det typ slut vid 2 halv 3.. ahaj! kommer särket att uppdatera imorgon om inte så hörs vi, 


- har inga pengar på mobilen, kanske fixar det snart.

- grattis till carolina för att klarat moppekörkortet! 

- lite nya bilder,

- in love ? 


 

Av nathalie wadelius - 27 oktober 2011 09:18

S U B B A  

tror lite smått att jag börjar bli kär.. vet inte riktigt vad jag tycker om det men så är livet, men det bästa är att han är helt underbar, men nog snackat om honom.. nu sitter jag i hkk å vill bara döda en person.  men det är la bara bra. 

fick vara med killarna på deras no. men det hjäpte fan inte.. men iaf. idag ska jag kanske te frisören, klippa å färga iguess om inte blir jag fan lack..i helgen kanske jag ska te borås annars ska jag kanske träffa den underbara :) 

nu ska jag äta ett äpple, muuuussigt.. 


 

love story.. 

Av nathalie wadelius - 26 oktober 2011 23:37

KAN INTE GÅ UTAN DIN LUFT I MINA LUNGOR.

hejsanfan.. ligger isängen och har ganska ont i huvudet men det tänker jag inte på för jag snacka med en så himla underbar kille just nu, bara så ni vet.. ikväll har jag bara varit hemma hela dagen faktiskt. har varit '' sjukt '' som sagt, legat å sovit hela dagen typ, bara skönt! ikväll har jag varit hemma å bakat lite smått å glott på tv. bakandet kan ni ju glömma för det gick bara åt skogen.. hahha. suger verkligen på att baka så fattar inte varför jag började med de.. 

men bara för det är så gott så fick jag göra de ändå..träffade zandra goose vid ica ikväll med, lite smått mysigt! haha

nu ska jag snart sätta på one tree hill som vanligt å gråta, gör det alltid.. men uppdaterar särket imorgon. :) 

godnatt perfekta folk. 

Av nathalie wadelius - 26 oktober 2011 13:10

onsdag, 

är sjukt idag.. eller sjuk å sjuk, hade ingen ork att gå till skolan idag, så jag hoppade det.. imorgon är det torsdag och då ska jag se vad jag kan göra med håret. är verkligen missnöjd med mitt hår just nu.. så jag har det bara uppsatt så aa ni kanske fattar.. igår var jag hemma hos pamela och hade lite skoj, eller vi hade det riktigt jävla skoj, minns inte när jag skrattade så mycket som jag gjorde igår, HAHAA. denna veckan blir bara till att plugga allt de sista och tagga samtidigt. nästa vecka har vi lov å d är himla skönt faktiskt.. ska särket åka upp till länghem å umgås med mina favoriter, syskonen. nu ska jag lägga mig å kolla på svampbob och sova lite särket igen :) great! 

love. 

 

Av nathalie wadelius - 24 oktober 2011 20:39




bara lite sköna låter som jag lyssnar sönder en kväll som denna ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards