Alla inlägg under september 2011

Av nathalie wadelius - 30 september 2011 11:56

GODMORGON NI FETA.                            har riktigt jävla ont i huvvet, men jag spelar musik på högsta volym ändå. har sovit hos min faster i natt, hjälpte henne med sin nya mobil, sheeat, vill oxå ha en sån nu! behöver faktiskt en ny jag med! idag är det fest som sagt, men har ingen jävla koll om jag vill eller inte, har inget att ha på mig, så det är la lite jobbigt, men jag lever la ändå, shiit.. ska snart hoppa in i duschen så jag kan börja planera lite smått för dagen.. uppdaterar senare hur det blir! <3




Av nathalie wadelius - 29 september 2011 21:07

sitter hemma hos pamela har precis kollat på idol och ätit popcorn och druckit redbull ! göttans, ska snart hem till Fasteranna fast hon är inte hemma, utan jag ska sova där inatt, så jag å pamela ska dit i spela lite kort å chilla :) mycket muusigt.. imorgon får se vad som händer, kanske in te varberg å träffa oskar, sen på kvällen är det fest i ätran är inte 100 på om jag ska hänga med eller om jag ska stanna hemma å typ vara med pamela & felicia, ska särket sova med dom imorgon.. fast allt är skit med en vän så lever jag faktiskt, orkar inte alls ta upp det, för jag bryr mig inte, låter henne tro vad hon vill.. men jag vet.. men sånt är livet, skA blir klar här så vi kan dra någon gång! :)  puss

   myste med majken innan, <3 

Av nathalie wadelius - 29 september 2011 13:07

GOD MORGON ALLIHOPA.

                  studiedag 1.

sitter i sängen och dricker te och myser med majken och kollar på polisstyrkan på 7an,  har precis städat mitt rum å duschat. behövde verkligen städa mitt rum,  idag fast klockan bara är ett så har jag hunnit med ganska mycket faktiskt. idag är det riktigt underbart väder, solen skiner och man kan gå utan jacka, känns bra detta..  Igår var jag med pamela och felicia mycket trevligt, tog inte lång stund innan vi bestämde oss för att cykla lite nere ibyn och ha picnik med melon och snicker´s kakor! smackade riktigt gott, satt i skolan en stund, sen kom andreas och gjorde oss sällskap, jätte trevligt!   sen var han med oss hela kvällen, cyklade runt vid campingen och i stort sätt i hela Ullared!  kom la hem ca 12 inatt. åt lite, la mig och kollade på alla avsnitt i hela solsidan, brist på annat.. ska snart ner till GE-KÅS och kanske se om det finns nått. sen ska jag särket leka med pamela som vanligt, annars vet jag inte vad som händer denna härliga lediga torsdagen! :)   puss


 

 

 













Av nathalie wadelius - 27 september 2011 23:41

ååh jag ju börja allt med att jag verkligen älskar när en subba snackar skit.. 

muums, love it... iaf, idag har jag varit med pamela, hennes mamma å barbara, i falkenberg å fixat id-kort, åt på mcdonlads som vanligt, ( svin gött ) har köpt ny bh, riktigt nice, om ni ville veta de.. :) HAHAHHAHAH, är verkligen svin trött, har inte varit iskolan idag, eftersom att jag vakna vid 11 typ å stack sedan te pamela.. 

imorgon funderar jag på att vara hemma, har sån jävla mensvärk.. sen är vi lediga tosdag å fredag ( studiedagar ) fredag, vet jag inte riktigt om man ska på fest, eller man man ska te varberg å chilla med några härliga.. får helt enkelt se hur det blir. 

får bli några bloggar, sen kolla på film å sova.. :) 


 

 

kyss

Av nathalie wadelius - 26 september 2011 19:37

sitter i soffan med majken och myser till '' halv åtta hos mig ''.. mamma å pappa är borta hos farbror och tant rosmarie.. har precis badat den lilla prinsessan, så nu luktar det ganska illa (blöt hund) yaami, men iaf nu är hon fin å len å riktigt mysig. :) idag har jag varit iskolan en stund, jobbade ganska flitigt, (y)  typ sovit hela eftermiddagen, men har inte missat nått iaf, eftersom att det är en riktigt seg dag.. 

funderar faktiskt oxå på att ta en dusch.. imorgon blir det nog skolan en stund oxå, om jag inte har annat för mig.. måste oxå välja film så jag kommer igång med det imorgon, ska ju inte göra så mycket, men måste göra en bra sammanfattning bara :)

ikväll ska jag kolla på idol, och bara chilla, ska nog iaf inte ut, regnar som aldrig förr. * kan inte säga mer än att jag älskar detta värdet! *  Höres. <3


 

Av nathalie wadelius - 25 september 2011 18:47

sitter i sängen å väntar på att klockan kan bli 7 så vi kan börja med dipp å grönsakern. idag har det inte hänt så mycket mest legat å degat i sängen å gosat med majken. skulle duschat henne men nej, orkade inte, får bli imorgon. :) 

igår va jag med fille & pamela, kollade på film, ( picture this ) med asley tisdale i huvudrollen, filmen var faktiskt riktigt bra, tipsar faktiskt till dej som vill se på en bra film å mysa :) imorgon är det måndag, fan va helgen går fort! iaf, vi har typ en hemmaarbetadag. man kan vara hemma å arbeta istället för att vara i skolan, eller både hemma å i skolan, som jag har valt, det har med EV, ( elevensval ) och göra, förklarar inte, det är bara komplicetat.. fattar knappt själv, alltså ingen idé. :) och likadant på tisdagen, på onsdagen ska vi typ redovisa. mycket trevligt! inför hela gamma med.. hmm. tur iaf att de inte är för hela apelskolan.. Phhu. ^^ en liten lättnad.. jag ska iaf kolla på film och sammanfatta det sedan efter.. :) det var det lättaste jag kunde hitta på.. :) hehe (y) nu är klockan snart 7 och jag kan börjar med att skära upp grönsakerna å blanda dipperna, ser verkligen fram emot denna kvällen, ska dippa och kolla på '' gustafsson tre trappor '' verkar verkligen som en go ''serie'' eller vad man kallar de.. nu ska jag gå och fixa allt så hörs vi. :)  


 

Av nathalie wadelius - 24 september 2011 12:02

fredags ; badade med Pamela & felicia i jacuzzi, och åt oss feta på grönsaker å dipp. :) hade d riktigt mysigt!.. 

lördag ; vaknade typ nyss, lyssnar på musik och ska snart ställa mig iduschen, eftersom att jag inte duschade igår så luktar jag typ klår :S hahahha.. 

<3

Av nathalie wadelius - 23 september 2011 17:43

sitter i sängen har precis duschat, kenneth å rosaaa är här, spelar kort med mamma å pappa fan va trevligt.. ska snart ner till ica och handla lite kvällsmat eftersom att jag och pappa ska äta hamburgare! MUMS, ska oxå sen cykla hem till fillebanan för att dippa grönsaker å chips å bada i hennes jacuzzi, riktigt jävla soft, inget supande för mig i helgen, har verkligen ingen lust å ska jag det, så blir det bara lungt å cider. :) hahaha.. ska nog snart gå till köket å sno en glass, fan va gött de hade varit, :) 

men nej, orkar inte gå.. ska blåsa håret å fixa ansiktet lite, sen beger jag mig till ica och handlar, sen hem å packa, sen blir det myysspyss med fille & kanske pamela! :) kan gilla kvällen.. pusss

Ovido - Quiz & Flashcards