Alla inlägg under juli 2011

Av nathalie wadelius - 31 juli 2011 22:00

tjoooooooooooooooo, äntligen framme på en plats som jag faktiskt tycker om, LÄNGHEM! :) sover hos min 3dje syster, ulle inatt, imorgon äre hemfärd på riktigt! faster anna kommer och hämtar mig, det är skit bra! :) ska hem å glida runt som sean banan! jag är fan en sommar tjej! (: hahahha, är på så mycket bättre humör, som ni kanske förstår, ah,ah,ah! nu händer det grejer! min bränna är fin, ska vi hångla nu? ;) det smakar så bra.. hhaha shiiit asssåå. sitter och lyssnar på *(sommar mustasch med elov och beny! Gooood.. habibi! säger en mening, gött att vara på plats igen! nu sitter jag i soffan och kollar lite de sista och ska särket lägga mig snart, är svin trött, ont i ryggen + röven, Ussch! :'/ menmenmen, komigen! 

vill att sveriges härligaste kille kommer in på facebook, eftersom att bilen inte är hemma så är han särket ute.. ska nog sätta på en film och börja softa med, :) ihihi

så är livet ibland, jag är fan inte kändis men jag känner mig som det! han är liten men pratar som en stoooooooooooor. =) mohahha, ni fattar inte.. 

aja, puss på er!

kärlek 


 

Av nathalie wadelius - 31 juli 2011 13:41

klockan är snart 2 och jag är inte påväg hem än! blir galen, 

det är svin varmt ute, jag sitter inne och kollar på datan utan att de ens händer nått. Elias är inte heller direkt social. :s eller ska inte bara säga elias, INGEN är det.. 

vill hem till min säng & vackra hund, :) saknat henne så sjukt jävla mycket.. 

iaf, vi såg klart på skräckfilmen och de va fan inget jag gör reklam för, inte alls läskig, eller lite, bara för jag hatar clowner! men aa, jag har ju sett värre! å vaddå åka hem sen eftermiddag, å när fan är det sen eftermiddag för henne då? usch! 

saknar era små glin, ingen som har koll på er, AHAHAHAH. så jävla söta.. :p 

aha, så är det la. man kan inte alltid få som man vill, eller inte ens ha roligt.. ne nu har jag mumlat klart för min tid i gnälltiden. :s vafan snackar jag om? .. -.-' 

ska se om jag får med ESSSSSIICCAAA ner, :) (jessica) ihih, får la se om det blir nått roligare nere :) aha, 

kärlek.   

Av nathalie wadelius - 30 juli 2011 22:47

herre gud min skapelse! kan någon här i världen vara ärlig och fatta att jag vill hem? 

kanske inte, tydligen inte en jävla idiot! FAAAN säger jag bara.. vafan gör jag 15år i fellingsbro och känner inte en jävel? ne, jävligt skoj, HAHAHAHAH. noooooo!

shit asså är typ riktigt förbannad, inte en jävla affär knappt heller.. ne jag vill hem, och så är det!  fan jag känner miljoner som har bil, men ingen som jag har nummer eller nått till. ne jag får la ligga här med min syster och titta upp i taket tills det blir dax att åka HEMÅT eller? :o GAAAAAAAAAAAAAAHHSS! fuck you. 

ni får ursäkta mig men jag är fan arg asså! n skulle man haft en pojkvän med sig + att han hade en bil! :s nu ska jag och jessica bedda lite, slå på en skräck film på datan ( amusement ) nått med clowner :s buuuhuuuuu ! :) ajaj, glad att jag har min bästa syster med mig :) loveuuu.. ni kan ju vara så söta och smsa mig, jag kommer särket inte somna än på ett tag!. 076-8050639 ! CALL OR SMSA! (mp) 

 ingen kärlek ifrån nathalie ikväll..................................... 

Av nathalie wadelius - 28 juli 2011 22:13

haaaaaaaaaallllååå. idag har jag nog all tid i världen! iguess. äähm, har varit på storforsen, å kan ju säga att de var riktigt jävla fint! har massa bilder, men eftersom att detta fitt internetet är sjukt segt så orkar jag inte sitta här i 1timmar för att ladda upp EN bild.. nothanks! men men, jag har fan gått hela dagen / sprungit / hoppat! :) fan jag är ganska duktig ändå! - bort med magen min! :) moihih! äähm, ikväll sitter jag själv hemma hos syrran, fööööööööööööööööör, när jag och alma å carro hoppade på studsmattan så flög alma och landade på armen på Carros ben, och de va la inte så jävla skönt! så Carro och hennes mamma å Alma är påväg snart framme på sjukhuset! :/ och Simon(carros man) & Jessica ( min andra syrra )  är i piteå och hämtar en mobil till carro, eftersom hennes andra barn slängde hennes mobil i toan! HAHAHAH! ^^ men aa, tycker lite synd om dockan!, lilla alma! så får la se vad som händer, om dom sover där i natt, eller om dom kommer hem, och hur det är! Imorgon är det FREDAG..då borde jag ju suuuuupa, MEN gjorde det igår!!!!... 25årsfest, lite bakis! men aa, det blir barnpassning på Fredag! å lördag kl 6 morgonen ska vi åka hemåt! å stanna runt örebro för att sova där hos någon av (jessicas & carros mammas) kompis bor där.. aa, så är la framme där vi 7/8 kanke.. vet inte riktigt.. ähm, sen på söndagen så åker vi la runt 11,12 ne, har faktiskt ingen arning, men iaf, vi är framme i länghem/borås på söndagen, å då hoppas jag på att få komma hem till MITT HEM! i want home!, sen har ju mamma & pappa gjort om mitt rum så jag vill även hem till de å se hur det blev, :) ihih. aja, just nu, har jag ganska tråkigt, sitter i soffan och kollan på Disney Trassel, ^^ fun fun, å som sagt internetet är svin segt så får la kolla Fb fort :) om jag inte får damp å typ kastar datan i väggen, :p ihih. 

aja, puss på er! 

kärlek från nathalie


Av nathalie wadelius - 26 juli 2011 16:53

ojoj, här har det inte hänt mycket! ^^

har inte kunnat sitta vid datan för min kära syster va tvungen att ha internetet hela tiden! :s    suck! men iaf, jag har varit här i 1 vecka, ska vara här en vecka till!.... kan ju säga att det känns, vill hem! saknar mina vänner och min älskade hund, Majken! men iaf, imorgon så fyller min stora syster år! hela 27år ! så vi ska la äta supa knulla å sloss! haha, eller nått i den stilen ;) höhööhö..

har inte heller haft riktigt någon lust att skita iallt! 

.. har inte så jätte mycket att säga... 

 

Av nathalie wadelius - 13 juli 2011 09:32

haallåå alla små flugor ;)! 

Jag saknar min lillasyster pamela så sjukt jävla mycket! 

vill typ att dessa veckorna ska ta slut så man kan få träffa henne! 

ahh iaf, nu ska vi typ äta lite, natten har varit helt dödande, har inte kunnat sova, typ frysigt som bara fAAn! men iaf, nu sitter jag och jessica (syrran) och ska typ packa det sista och äta lite, då på toa som fan, efter som vi inte kan stanna varenda gång, utan får typ sitta i 4 timmar sen kan vi få gå och kissa typ så.. men aa, det borde man la klara? men vafan, ska ta lite tabletter och sån skit med! 

får ju hoppas dessa två dagar går fort i lastbilen, så man kan få träffa syster och systerbarnen snart! :) yeeeeeeeees.. tänkte lägga in en bild på dom två små grisarna sedan. :) mihih, fast då är dom inga grisar utan 'PIRATER ;O !! OOOHH :O :D 


kärlek från nathalie

 

Av nathalie wadelius - 12 juli 2011 19:42

gud, nu sitter man i jessicas lägenhet i länghem och längtar till morgon dagen, för det blir inget inatt, åker runt 10 - 12 imon på förmiddagen, och kommer sitta i en lastbil helaa dagen ända till fredag :) fett nice! sen på fredag är man i luleå! oh som vissa inte vet ska jag dit å träffa min andra syster och systerbarn :) 

har kollat lite på datan och har hittat ett sånt otroligt snyggt örhänge som har gärna vill vara ägan till ;)  nu ska vi bara softa, äta lite sen kolla film, och sova särket ! 

+ att ni kan smsa hur mycket ni vill, har mobil laddare i lastbilen så är tillgänglig :) hihi! 


kärlek från nathalie


så otroligt snyggt!  

Av nathalie wadelius - 12 juli 2011 09:48

då va det dax.. ska göra i ordning mitt rum, städa och fixa lite så det är fint när jag kommer hem igen, iaf! sen vid halv 1 så ska jag till tandläkaren, vill verkligen inte! har en sån jävla tandläkarskräck, fast det bara är undersökning så det är la inte så farligt, men att bara sitta i tandläkarstolen får mig att skaka....

men men. det är la bara att tagga.. 


sen kommer jag hem, ta och softa lite, kanske somnar men iaf,

sen blir jag hämtad av min syrra oh hennes kompis, efter de är det bara att vänta..


kärlek från nathalie  

Ovido - Quiz & Flashcards